2 April

Emma ligger typ fortfarande och sover så då sitter jag här o gör ett inlägg och lyssnar på musik (Y)
Vad skulle man gör utan musik asså ? :O
Sitter även o kollar på http://www.youtube.com/ på filmer o musik, och jag vill verkligen se The Last Song!


Det är även Miley Cyrus ( Hannah Montana ) som är huvudrollen, den verkar verkligen grymt bra tycker jag!

Så den ska jag se nån gång! :D Sitter även o kollar på mera trailers som te x Walk To Remember! Vilken är en helt underbar film, och den är aldrig tråkig den är bra hela tiden, den är kärlek och sorlig, nu har jag inte sett den på jätte jätte länge men vill verkligen se den snart igen NU!!! Filmen är verkligen helt underbar! <3
Men Emma o jag ska väll typ äta frukost snart. Sen vid 2 får vi typ gäster så då ska man vara iordning och så! ;*

Kommentarer
Postat av: ida

sv; saknar dig med gumman!

2010-04-02 @ 13:40:43
URL: http://idasodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0