A Walk To Remember<3

Jag var så grymt sugen på att se A Walk To Remember, eftersom jag inte sett den filmen på hur länge som helst det var säkert mer en ett år om det inte ens var flera år :O Så jag pratade med min broder så jag kunde få se den.
Sen på kvällen efter vi kollat på tv runt 10 halv 11 satt vi på filmen men då var det inte den filmen, men då var det bara fel USB minne dom tur va! Sen när vi kolla på den asså shit filmen är juh så sjukt himla bra!! Jag älskar den verkligen! Plus att han i filmen är juh snygg, och så är han en grymt bra kille i filmen asså!!!!!
Filmen är juh romantisk och SORLIG! Men den är verkligen min favorit film och jag skulle kunna se den hur många gåner som helst utan att tröttna på den! Den/Dom som inte sett den, seriöst kolla på den nu! I slutet asså den är så sjukt sorlig där, tänker inte säga vad som händer men snacka om att jag o min syster tjöt då!!! Det går nästan inte beskriva hur mycket jag gillar den film asså! Kolla på den nu! Han är en grymt bra pojkvän i filmen oxå!
;*

Kommentarer
Postat av: Felicia

sv: tack petra!<3

aha, de är min syster :)

2010-04-04 @ 14:28:50
URL: http://suspiciousdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0