Avatar

Lockade håret förut
Nyss har man suttit med Mamma och kollat på Avatar
för första gången Pappa kollade lite i början och slutet.
Jag trodde inte det var någon film för mej direkt min
smak, och jag tyckte inte den var så överdrivet bra heller
fast den blev mycket bttre i slutet, fast man kan juh inte
tro att det är samma skapare som Titanic, om man inte
visste om det. Sen nyss ha rjag ätit lite, så nu sitter jag
här och lyssnar på musik vilket jag gör rätt ofta :) Jag
la in lite musik på datorn igår så. Sen imorron är det
förmodligen första gräs träning med laget, har trännat
två gånger med dam-laget innan på gräs, ganska mycket
skillnad på gräs och grus asså! Gräs är underbart att
spela på! Har även seriestart på söndag, pepp till 1000!
Idag när man vaknade tänkte man ha kjol men nae så
blev det juh inte eftersom det snöade blev lite smått
irriterad men men, bara det inte fortsätter snöa så är
det okej! Det borde inte snöa nu i mitten/slutet i april ^^
;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0