Filmkväll<3

Filmkväll med grymt underbara flickor! <3
Elin, Johanna, Fellan, Matilda, Emelie.







Ikväll vare filmkväll med Matila, Fellan, Emelie, Elin,
Johanna & Jag :)
Vi började med att alla flickorna kom hem till mej,
senare drog vi oss ner till Ica där vi köpte grejor tills
kvällen! Blev lite allt möjligt :) Vi började att kolla film
A Walk To Remember, 3 gången för mej denna vecka.
Seriöst filmen är underbar älskar den, jag grät som f*n
Och typ dom andra grät inte så mycket men men.
Filmen är min favorit! <3
Sen spelade vi spel ``Trodde du ja´´ Vi brukar spela
det grymt kul äre! Sen vi typ halv 23 åkte Emelie och
Matilda hem, sen så fortsätte vi att kolla film 2012,
ingen hade sätt den innan det var okej, men den
blev lite lång tråkig sen men fortfarnade helt okej!
Sen så blev det rätt så mycket snack! i någon timme
sen spelade vi in videos! HAHAH, grymt kul, typisk
natthumor, haha.   Sen kollade vi film eller snarare Fellan
kolla på What Happens In Vegas, typ börja se den 6
början var bra sen somnade typ alla utan Fellan.
Joahnna somnade kl halv 6 på morronen typ,  jag
vi halv 7-7 Elin 7 o Fellan kl 8 typ :) Vi var rätt så trötta sen!
Fellan skulle åka till stan sen vid 10, så HAHA.
Vi andra gick upp vid ca halv 2-2  :)
Sen åkte dom hem ca halv 5. Så nu har jag gjort inlägget.
Tack för kvällen/Natten/Dagen, så jävla underbara!
Pussssss<3333

Kommentarer
Postat av: elin :)

måste göras om ju? :D <3

2010-04-10 @ 19:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0