Helgen

Nu sitter jag här i mysiga myskläder och är ganska så trött, nyss satt man och drack en varm kopp oboy, mums!
I fredags så var man hemma hos Emelie med några flickor och bara pratade och spelade lite spel, och hade allämt roligt, Johanna tyckte det var grymt kul när Elin berättade en sak, visst den var kul men inte så kul att man springer in i en garderobb ^^ :D Men men..<3
Lördag. Felle och jag skulle vara hemma själva för att Pappa o Mamma skulle bort till Stockholm med några vänner och kolla på konsär. Men Felle och Victor lanade här så då kom Ida o Fellan hitt, as kul vi spelade in en video när vi skulle göra en musikvideo till Tik Tok. Grymt kul vare!! :D Senare på kvällen kom Emelie ett tag hon stannade kanske till 11 eller något, vi färgade även Idas hår, bilder kanske kommer nån dag! Ska försöka få in det. Sen så slingarde Jag Fellan, Felle och Victor en slinga men det syndes inget på något av oss :/ Sen var det ändå jätte mycket färg över.
Söndag: Vaknade och sen så blev det äta göra sej i ordning sen åkte Fellan o Ida hem för dom skulel fixa lite sen var det att åka till matchen seriestart äntligen så börjar serien, detta kommer gå as bra flickor! :) Första matchen idag gick inte så jätte bra förlorade med 1-3 men vi spelade bra ändå, nästa gång går det bättre hoppas vi på!
Sen så nu har man gjort lite matte diagnos eftersom man har matte prov på onsdag, hoppas det går bra!
Klockan är snart 9 och det är ljust ute vilket är ganska så bra tycker jag ;)
Vill även verkligen har sommar nu nu nu! Och i veckan ska även mina och Lindas kläder från hm komma, har beställt bikinis, och lite annat :)
Nu ska jag snart se tv.
;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0