Konfaläger

Konfaläger
Nu vare ett rätt så bra tag sen man skrev här.
Från fredag till söndag var det konfaläger typ utanför norrköping tror
jag vid något ställe som hette Brevik, det var faktiskt roligare än vad
jag trodde det skulle bli. Man skulle sova 8 och 8 i stugor men så blev
det inte, så man sovde 4 och 4 istället, så jag sov med Emma Anna och
Lisa (Y) Man gjorde typ massa saker där och när man skulle göra några
övningar vare rätt så kul när Anna fasna i ett däcka x) <3 Och sista
dagen så skulle man åka i en linbana, Anna och Jag var ganska så
nervösa innan sen när man kom upp var inte jag lika nervös längre fast
det var Anna. Fast grymt kul var det, man gjorde en selle ( stavning )
som man baar skulle typ sitta i och sen springa ner för en ramp i skogen
så typ ``flög´´ man sen, grymt skoj var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0